Z_B_A2019 ben de onu kullandım ama iki kadın doğum doktoru ve araştırdıklarımdan sonra yüksek doz olduğunu öğrendim ve bunun riskleri olduğunu öğrendim o yüzden normal folik asitin 11 katı fazlası doktorlarımın söyledikleri şu bu ilacı öncesinde düşük yapmış yada başka hastalıkları olan hastalara veriyoruz normal hastalar için doz çok yüksek dediler tabi içip bi sorun yaşamayanlarda gördüm ama normal folik asitin 11 katı olduğunun bilinmesi lazım ben çok geç öğrendim bunu çünkü