bende derdimi tasami anlatiyim😄 gecen yil haziran da HSG yaptik sag tupum kapaliydi acildi gibi. Sonra agustos da klomen ile hamile kaldim fakat adet ile dustu sonra karar verdik asilama yapmaya Ekim de yaptık tuttu ama yine kimyasal oldu yine adet ile duştu sonra genetik testi yaptırdık ve bende pıhtılasma çıktı sonra ocak da yine aşılama yapalım dedik ama hiiiç tutmadı o günden bu güne kadar . Doktoru değiştim ;) yeni doktorum bana b12 ve vitamin D testleri yap dedi. Çünkü homosisteinim çok yüksek , prolaktinim de yüksek kimse dikkat çevirmemişti bu zamana kadar ne yazıkki! Yeni doktorum dedi şimdi rahim biyopsisi yapicağız sonra da histeroskopi yapalım dedi çünkü rahmim kalp şeklinde. Dedi belki bu yüzden olmuyor😒siz ne diyorsunuz bu histeroskopi için ,korkuyorum ya😔memnun kalan var mı?