Merhaba arkadaşlar. 14+6 haftalık bebeğimin cinsiyeti için bugün doktora gittik bir heves eşimle. Ama maalesef dönmüş popoyu uyuyordu. 11 hafta 5 günlükte de uyuyordu 🙄 Saat 15.00 civarıydı bugün. Yarın akşama doğru tekrar çağırdı bakıcaz. Uyumasın diye ne yapayım. Çikolata da yemiştim gitmeden ama ı ıhh bana mısın demedi popoyu dönmüş yatıyordu 😒🙈 Ne yapsam var mı öneriniz acaba? Görsek artık şu rengini 🙂