Kizlar selam meleklerim şimdi ben normal doğuma uygun değilim 🤣 neden diye sormayın nolur gücüm yok anlatmaya şimdi özel hastanede çalıştığım için ordan takipliyim muayene ücreti nst ücreti falan neyse vermiyorum şu an 31 haftalık hamileyim aşağı yukarı sezeryan bana indirimli hali 3750 TL ama benim bunu vermeye gücüm yok size sorum devlete gitsem sezeryan olcagim desem ama mantıklı bir sağlık sorunum var yaparlar mı yapmazlar mi 🤣 rahim ameliyatı olduğum için normal önermiyor kendi doktorum bu arada onuda söyleyim