Feride11_ Kızlar İlk hamileligm bebeğim sürekli bı tarafa toplanıp sertlesiyor şimdi DHA sık olmaya başladı bu sancı mı acaba
_akalin3 Feride11_ harekett ettiğinde veya yön değiştiğinde gidiyorsa normaldir ama ne yaparsan yap gitmiyorsano risklidir
ftmnr_ Feride11_ benim de 34+5 daha 2 gün önce doktora sordum bunu. Çok normal bu haftalarda öyle olur dedi. Ebe de normal ama ağrın olursa doktora haber ver dedi. Normalmiş yani benim de oluyor.
ftmnr_ Feride11_ her şey normal, normal bekliyoruz ☺️ 37 de çatı muayenesi ederiz karar veririz dedi doktor. Siz nasıl düşünüyorsunuz
Feride11_ ftmnr_ evt aynen öyle anlamlara sordum sancı ama doğum sancısı olsa ağrın çok olur duramazsb dediler
Feride11_ ftmnr_ aynı benimde 37de çatı muayenesi yapcaz dedi bekliyoruz bakalım ama çok korkuyorum panik atak vR bende direk Sezaryan mi istesem diyorum
ftmnr_ Feride11_ yok ya bence çok kolay bi şekilde doğurcaz. Bebek zaten bize göre yaratılmış çıkacak mutlaka. Sancılarda 90 saniye sürüyormuş düzenli aralıklarla oluyormuş . 5-6 dk ya bi düşünce hastaneye gideriz. Kolaylıkla çıkıverir😂😂
ftmnr_ Feride11_ yumruk kadar olan rahmin 800 kat büyüdü ise, bebek geleceği zaman kaslarımızda açılır bebeğe yol verir diye düşünüyorum. Mesanenin idrarı bağırağın dışkıyı attığı gibi rahimde görevini yapar 😂