3bebe Umarım kolay bi doğum olur 🥺 doktorum normalde 4 üstüne izin vermiyor o yüzden her hafta mutlaka kiloya bakıyo eğer daha bir büyüme olursa sezeryan alacak Ama 3. Olduğu ve daha önce de tecrübem olduğu için sezeryan olmamı istemiyo diyebilirim