08061999 alışılıyor merak etmeyin zaten genelde 10.haftada kesiyorlar, ben 16 ya kadar hem fitil hem her gün iğne olarak kullanmak durumunda kaldım, bırakınca çok rahat etmiştim ateş basmalarım falan tamamen geçmişti, şu an 29 haftalığım Progesteron kullanmıyorum ama yeniden başladı ateş basmaları, yüzümde yanmalar 🤦🏻♀️ plasentadan salgılanıyor muhtemelen şu anda da 🤷🏻♀️