B1e2b3e4g5i6i7m_mm Slm mızlar ya bn bebegiminn kıyafetlerini makınede 60 derwce de yıladım bir sey olur mu acaba
Ozge B1e2b3e4g5i6i7m_mm ilk yıkama için 30derece 30dk diyordu buradakiler ben de onları dinleyip öyle yaptım.
B1e2b3e4g5i6i7m_mm Hastane cantasını hazırlayacam diye kıyafetlerin hepsini yıkayıp utuleyum dedim ama 60 derece de bozulacak dedıler bana ne yapmam lazım
B1e2b3e4g5i6i7m_mm Makineyi sonra kapayıp 30 derece de koydum acaba kıyafetleri bozulur mu acıl cvp verır misinz lutfen moralim çok bozuldu
Elenafra B1e2b3e4g5i6i7m_mm atmasan iyiymiş ama olmuş artık üzme kendini , çok fazla bişey olmaz güzelce ütüle karışıklığı açılsın
nil_ufer B1e2b3e4g5i6i7m_mm yarım saatte anca su almıştır da ısınacak duruma gelmiştir. Hiç bişey olmamıştır canım merak etme. Zamanında kapatmışsin 🙂