Manolyaa canım benım ya cok gecmıs olsun. Benım bebısım de enfeksiyon nedenıyle alınmıstı. O kadar harap olmuştum ki. Doktorlarınız ınsaflı olur da sızı dogru bır sekılde yönlendırır rahatlatırlar umarım bizde bilgi de verılmedıgınden neye ugradıgımı şaşırmıstım.
Saglıkla evine donsun en kısa zamanda yavrun