Altyyksl yapmasan keşke . Seni yargılamıyorum ama bu Allahın taktiri . Sonuç olarak sağlıklı bir bebek doğurup sonrasında hasta olma olasılıgı cok yuksek hepimiz bir engelli adayıyız. Allah sana onu vermiş kabul et vardır bi bildiği alıcak nefesi yoksa zaten kalbide durur sebebi sen olma . Çok üzülürsün . Rabbim hakkında hayırlısınınversin . Allah yardımcın olsun