berilveannesi Dark inşallah görürüm çok fazla korkum var ilk gebeliğimden dolayı,ister istemez insanların dediğine kulak asıyorsun ama çok şükür ki bi zararı yokmuş teşekkür ederim 🥰
[silindi] Canım ben 12 haftaligim her gittiğimde vajinal muayene oluyorum göbeğimden dolayı gozukmedigi için ne kanamam ne başka bisey olmuyor için rahat olsun 🤗
Seyda90 berilveannesi Benim de aynısı oldu 5 haftalıkken baktı ve 8. hafta da tekrar aynısı oldu istersen alttan bakalım kalp atışı göremiyorum dedi baktı çok net değildi kese ve hiç birşey olmadı sonra 12. hafta da gittim ikiz bebek olduğunu öğrendik 😄 sıkıntı olmuyor korkmana gerek yok☺️
tugbadipi berilveannesi bende 5+3 te mi ne gitmiştim doğal olarak kese gözükmedi alttan muayene yaptı zararlı olsa dr yapmaz öyle bişe