Sirine Hamile kalmaya çalışırken Google’da deli gibi belirti arıyordum :) çoğu kişi adetten önce belirti olmaz diyordu! Ama OLUYORR :) vücudunuzu çok iyi tanıyorsanız gerçekten farkediyorsunuz. Mesela benim yumurtlama döneminde sol göğsümde adet dönemindeki gibi ağrı oluştu ve o günden beri devam ediyor, şuna 8 haftalık hamileyim, o ağrı hiç geçmedi hatta arttı ve göğüsler büyüdü. Yine adet öncesinde ağızda metalik tat hissettim resmen ağzımın tadı kaçmıştı. Sol kasıkta bazen çok sık bazen hiç sızlama olmazdı ama batma hissi vardı. Birde bi gece yatakta dönerken uykudan uyandıracak bir kaşık ağrısı çektim. Böyle şeyler hiç yaşamadığım için hamile olduğumu hissettim.. ve bunların hepsi adetten önce oldu ve giderek arttı.. herkes hissetmeye bilir belki ama kesinlikle belirti olmaz diyenlere ithafen yazmış oldum :)) Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏🙏
svmeybgl Sirine doğrudur haklısınız belirtiler yaşanabiliyor ama kişiye göre değişiyor açıkçası . Bazen hamile olmak İstemi’yle psikolojik bile hissedilebilir . Gebe olduğumu öğrendiğimde ihtimal vermiyordum ama deli gibi uyuyordum ki güzel içinde uyuyan biri değildim . Göğüslerimin aşırı büyümesi eşimin dikkatini çekmişti
Brlgry Sirine bende kesinlikle aynılarını yaşadım o metalik tat çok değişikti ne yersem yiyim sonrasında o tat ağzımdaydı güzel bir paylaşım olmuş Allah tüm isteyenlere nasip etsin 🙏
Patito__ Sirine bencede bnde anladim cnku o kasik agrisiyla gogus agrisi digerler aylarimla cektigimin aynisi degildi tabi dedigin gibi vucudunu cok iyi tanimak ve dinlemek gerekir bu farki anlayabilmek icin bazilarinda hic belirti olmayabilir tbi bu da kisiden kisiye degisen bir olay
Esraserpil Sirine hayirli olsun insallah darisi basimiza ❤ bende olmaz diye kesin konusanlara agzim acik bakiyorum insan kendini taniyor sonucta ve her bunye ayni degil fikir soylenebilir tabiki ama illa olmaz diye basa kalkanlara uyuz oluyorum neye gore olmaz yani Allah bilir bende belirti yasiyorum hatta yazima katilip okursan fikrini yazarsan cok sevinirim 🙈🙈🙈
Esrarslan Hayırlı olsun darısı bizlerin başına benim de bugün adet olmam gerekiyor ama olmadım henüz ama Rahim içi ağrıyor sanki adet olcam da olamıyorum gibi göğüslerim de damarlar belirginleşti sivilcelenmeler oldu mide bulantısı başladı bütün acaba hamilemiyim iki gün öyaptım ama test bişey çıkmadı bi umut bekliyorum hamilelerin duası kabul olur dua edermişim canım 😊🙏
Sirine Esrarslan Amin canım darısı başına inşallah 🙏 Adet olacakmışsın gibi hissediyorsun evet hatta aynı şekilde duygusal sinirli vs. oluyorsun ☺️Vücudun ödem falanda yapıyor.. mide bulantım ve göğüslerde damarlar belirginleşmedi benim ama herkeste aynı şeyler olmaya bilir..
Sirine svmeybgl evet sende haklısın ama kesinlikle belirti olmuyor diyenler vardı ve moral bozuyorlardı 😃
SecilHakan svmeybgl canimmm yazını okumakla bi ümit geldi bana 😄 tabiki nasipte😊 benimde aşırı derecede uykum geliyor ve normalde uykuya düşkün biri değilim gözümü açıp yataktan kalkamıyorum yemek yedikten sonra hemen uyuyorum sabah öğle akşam hiç farketmiyor bi ağırlık çöküyor.. bide göğüslerim çok büyüdü sanki çok yemek yemiş gbi bi şişkinlik var .. adetime 5 gün var hayırlısı olur inşallah.. uzun oldu hakkını helal et 😘
Sirine Patito__ Ben tek göğüsün ağrımasından şüphelendim, çünkü adette iki göğüste birden ağrım olurdu. Bir doktorun sitesinde de tek göğüs ağrısı ya gebelik yada göğüste bir hastalığın habercisi yazıyordu. Herkeste değişik oluyor tabii onara bişey diyemem
Patito__ Sirine aynen bn iki hamilelik yasadim ikiside garkliydi birinde brsy hissetmezken birinde asiri derecede belirtilerm vrdi yani ayni kiside bile fark edior kldiki farkli kisiler bu sylerde genelleme yapilmaz kisiye ozeldir
Merveangel Sirine cnm bu ay benimde tek göğsüm çok agridi hatta cok korktum hic böyle olmazdi sağ göğsümü sıkınca cok acı olmuyodu sol göğsüm hem agriyor hemde acıyordu 18 i adet günüm 3 gün var
Sirine Merveangel Hadi insallah bebis vardir canim🙏 erken gebelik testi al istersen. Benim 4 gun oncesinde cikmisti
Merveangel Sirine cnm sabah 6da normal test yaptim negatifti saat 10 bucuk gibi açık renkte 2 damla seklinde kan geldi ağrımda vardi belim cok agridi birde sağ kasigimda batmalar vardi çok üzüldüm ama bu saate kadar hic bisi gelmedi sürekli gidiyorum tuvalete bol su iciyorum bikac gün beklesemmi acaba hiç adetim gününden önce gelmezdi gec gelir erken gelmezdi
Merveangel Sirine cnm sabah 6da normal test yaptim negatifti saat 10 bucuk gibi açık renkte 2 damla seklinde kan geldi ağrımda vardi belim cok agridi birde sağ kasigimda batmalar vardi çok üzüldüm ama bu saate kadar hic bisi gelmedi sürekli gidiyorum tuvalete bol su iciyorum bikac gün beklesemmi acaba hiç adetim gününden önce gelmezdi gec gelir erken gelmezdi
Sirine Merveangel normal testte cikmaz canim. Normal testler adetten 3-4 gun sonrasinda anca belli oluyor