Kizlar bir yakınım taşınmak durumunda kaldı kiracı. Yeni geçtikleri evde balkon demirleri cok kısa ve desenli olduğu için tehlikeli küçük çocuğu var 2 yaşında o desenlere basıp tırmanmaya çalışıyormuş. Ev sahibiyle konuşmuşlar şu an kapatamam balkonu durumum yok demiş. Onlar da kendileri bir çözüm arıyor Hani balkon kapısına kilit taktırmak mantikli ama 10 saniyelik boşluğuna gelse çocuk balkona çıksa yine tehlike. Balkona çıksa da güvenli olabileceği uygun fiyatlı bir çözüm arıyorlar. Fikirlerinizi bekliyorumm