Merhaba kızlar öncelikle bu uygulamadan o kadar şey öğrendim ki ilk gebeliğim olmasına rağmen her şeye hakimdim. Kaynana görümce postlarını bile severdim 😅 37+6 gece 4de yataktan çişim var diye kalktım hatta yatağa yaptım sandım WC çıktığımda klozette kanla karışık su gördüm ve suyum hala akıyordu yani dedikleri gibi suyunuz gelince tutamıyorsunuz. Hemen depend giydim aşırı soğuk kanlılık ve endişeyi birarada yaşadım eyvah dedim geliyor.açıkçası hemen hast. gitmek istemedim hatta mutfağımı falan topladım 😅 bavulumu kontrol ettim,pilates topunun üstünde açılma hareketleri yaptım çünkü egzersiz ve sporu hiç aksatmamıştım ne yapmam gerektiğini biliyordum vee 6 da eşimi kaldırdım inanamadı 🤣 hast. 5 cm açılma ile gitmişim ebe şok oldu kendi sancılarım gelmeye başladı ama hala suyum akıyordu hast. Pilates topunun üstünde hareketler yaptım ve açılma 7 cm oldu. Kendi sancımı beklerdik ama suyum gittikçe azalıyordu ve suni verdiler verdikten 20 dk sonra doğurdum 😅 şöyle ki doğum sancısı belden giriyor ve ıkınma hissi geliyor olduğunuz yerde kalakalıyorsunuz ıkınırsam kakamı yaparım sandım ama ebe bırak yap gitsin dedi yeter ki ıkın. Çatala çıktığımda ebeler ve doktor şok olmustu çünkü açıklığım ve soğuk kanlılığım karşısında ebem beni tebrik etti inanın ki o an birinin bi güzel cümlesine o kadar muhtaçsınız ki ebem konusunda çok şanslıydım 🥹 nasıl okunacağını sordum ve tarif ettiler ıkınma gelince ıkındım ve 3 ıkınma da doğurdum. Doğum aşamasında vajinada sıcaklık ve yanma hissediyorsunuz ve tabiki acıyor korku ise cabası sonra diyorsunuz ki korkulacak hiçbir şey yokmuş 🤷♀️🥲 beni zorlayan doğum ve sancılar değildi açıkçası dikiş zamanıydı dikişten çok korktum çünkü doğumdan bir gün önce kontrole gittiğimde çatı muayenesi oldum ve bende fobi oluştu gecesine doğurdum zaten. Bebeğimi kucağıma istedim kontrollerden sonra hemen getirdiler ❣️ Ben doğumdan sonraki ilk 10 dk bilincimi kaybettiğimi düşünüyorum narkoz almış gibi salak salak konuşuyordum ne dediğimi bilmiyorum doktorlar gülüyordu annemler eşim gelmiş gitmiş hiç hatırlamıyorum 🙈😍