Aryam Kizlar 15 hftalik hamileyim sol tarafimda bi kasiga dogru bir kuchuk haraketlenme bazen basinc hiss ediyorum surekli solda ashagida bir kach gundur sizce ne ola bilir yashayan oldumu guzel hamishler❤️
Ayseayse Prensimingeliyo ayyyy kızlar bende de oluyor ♥️ cok güzel bir duygu cogu insanlar imkansız diyor ama ben hissediyorum ki sizde hissetmişsiniz herkez aynı hissetmez kimi erken hisseder kimi gec 😘🤗🤩
Aryam Ayseayse ever hatta 9 haftalikken gittiyimde doktor demistiki cok haraketli mashallah diye ❤️❤️❤️❤️
Prensimingeliyo Ayseayse ben bugün 16 haftalık oldum bazen içimde balık var o kıpırdıyo gibi geliyordu ama dün ilk defa tekme gibi birşey hissettim ve çok eminim bebek olduğuna göre her zaman hissetmesemde arada Bi hatırlatıyo kendini çok mutlu oluyorum 😀
Ayseayse Aryam maşalah canım benim benimde doktorum oyle demişdi ve gercekden de oyle ♥️♥️ rabbim sag saglim dogurmamizi nasıp etsin hepimize ❤️❤️❤️🤗
Ayseayse Prensimingeliyo bende elimi koydugumda hisetmiyorum elimi cekdigimde hemen atıyor ya nasıl desem cok az ufacık birşey birşey dokunup cekiyor sanki ♥️♥️♥️