Benim doktorum döndü veya dönmedi demiyor. Ben sorsammi acaba döndümü diye. Yani dönünce neoluyor. Kanala girince nasıl anlıyoruz. Doktor sadece kafası aşağıda demişti. Bu mu dönmek. Peki dönünce veya kanala girince nezaman doğum olur acaba? Ben 35 haftalim. Kasiklarimda bile hissediyorum bebegi. Şeyime tekme atıyor gibi 😭