Adfghjk234 merhaba bana da bugun doktor suyun fazla sınıra yakın olduğunu söyledi. 26+0 şuanda, şeker yüklemesi yaptırmıştım normal çıkmıştı ancak doktorum meyve ve tatlı yemeyi kesmemi söyledi haftaya tekrar çağırdı. İnternetten okuyunca çok tedirgin oldum sabahtan beri moral yerlerde🥺