Kizlar bişey sorabilir miyim bilgisi olan yazsa çok sevinirim kısaca dim ben bı kaç sene önce iki göğsümjn arasından ameliyat oldum yağ bezesi iyi huylu çıktı şükür dün geceden beri gene bı şişlik ve hafif bı ahri var sizce hamilelikten dolayimi çıktı yoksa tekrarladımi nete baktım hormonlardan olabiliyormuş bilmiyorum yine de korktum 😐😔