Leyla1938 Bugün doktora gittim kızımız olacağı kesinleşti bir tanede oğlumuz var Allah gonlumuze göre verdi 17+2 şuan ki kilosu 218 grammis sizinkiler kaç gram cinsiyeti belli oldumu hanimlar
bayanukuslu Leyla1938 16+2 de gittik canım 189 gramdı ve kızçemiz olacağını öğrendik. Şuan 17+5 günlüğüz ☺️
Eymenebrar Leyla1938 zamanla alisirsiniz bnmde ilk kizim var arada prensesim kizim diue bile sevdim oluyo karisiyo kafa ilk zamanlar canm ssglikla al insallah kucagina🥰