Dilekaktas
Benimde ön dişim kökten enfeksiyon kapmış dolgumu kaldırdılar apse aksın diye canım antibiyotik kullandım kanımda enfeksiyon çıktı diş yüzünden tehlikeli enfeksiyon doktorumla görüştüm kanalımı kaldırdım apsenin akması için dedim oda sorun yok daha tehlikeli yoksa demişti çok şükür kaldırdılar 2 gün dah ağrı çektim gece ansızın damağım patladı enfeksiyon aktı rahatladım kaç haftadır şükür kanımdaki enfeksiyon temizlenmesi şuan antibiyotik kullanıyorum