FKHA Haftaya girdik eskisi kadar sık olmasa da hala 2 haftaya bir kusuyorum normal mi benimle aynı durumu yaşayan var mı zaten bi çok şeyden tiksindim yiyemiyorum prilam içiyorum hala gece yatmadan iki tane ama yok bişey burnuma kokunca çıkarıyorum 😔
Taricat FKHA İlk gebeliğimde doğuma girene kadar kustum :') şimdi ilkinden daha çok bulantım var Allah yardımcımız olsun
[silindi] Bende bir 10 hafta rahat etmistim ama simdi geri geldi 1 2 gundur geri basladi , nereye aglasak…
FKHA [silindi] Allah yardımcımız olsun benim hiç geçmedi 7 haftalıktım başladığında 🥲sizin kaç haftalık
[silindi] FKHA bende en basindan eri su icsem dahi kusuyorum , bisi yiyip icmezsemde mide oz sivimi kusuyorum :D suan 33+6 yiz bu gece 34 e giriyoruz bizzz
FKHA [silindi] oyy sağ Salim kucağınıza alın insallah bebişinizi az kalmış Allah yardımcımız olsun 😊🌸
haticerabia45 FKHA 32 haftalığım nedendir bilmem vitamin hapımı ne zaman içsem kusuyorum kusmamak için kendimi çok zor tutuyorum 😔😔😔 hapın adı decavit
FKHA haticerabia45 doktorunuza söyleyip baska vitamin hapı mı verse acaba belki ozaman işe yarar çünkü kusmak da çok kötü bisey 😞