Hatice6-Akinn Merhaba hanımlar ben 6+5 haftalık hamileyim . Keseler var ama henüz bebek görünmedi . Bu normalmi acaba , siz kaçıncı haftada gördünüz
Nnanaa Hatice6-Akinn bende 6+6 da sadece kese ve yolk kesesi vardı. Değişiyor herkesin galiba tedirgin olmakta haklısınız tabi ama azıcık sabır 🌼🌼 bide keseler demişsiniz ikiz mi 😍
Hatice6-Akinn Özele gidiyorum . Doktor 7 . Haftada gözükebilir dedi ama ben yine biraz tedirgin oldum .
mimar_anne Canım benim de 6+4 de karından baktı gazdan göremedi alttan baktı bebeği de kalp atışını da görmüştü çok şükür
Burcuuuuu Hatice6-Akinn bende mesela ilkten kese gözükmedi ikinci gittim kese vardı bebek yoktu ama alttna bakınca gördü o yüzden sordum
Dark Hatice6-Akinn 6+4 de kalp atışı duydum. Birdahaki gidişte vajinal muayene olmayi teklif edin. Bir haftaya görünür muhtemelen o şekilde
Aselkosunannesi Ben 8. Haftamda görmüştüm bebeği, endişe etmeyin 8. Haftaya kadar zamanı var. Karından bakılan ultrasonda görünmüyorsa vajinal ultrasonla baktırın