Dilekaktas Selam kızlar 17 haftalık hamileğim 20lik dişim şişti ve ağrısı var acile gittim antibiyotik tedavisi başladık baklm hamile olupta antibiyotik kullanan oldumu bebeğe zararı olurmu çok korkym 😟
Mirage06 Dilekaktas bende kulak ve bogaz iltihabi varmis gece acildeki doktor yazdi kendi doktoruma da danistim mecburen kullaniyorum parol serumda verdiler gece anca agrimi duzeltti.. cok gecmis olsun insanin sinirleri cok bozuluyor birde ikili dusunuyosun yargiliyosun kendini ama biz iyi olalimki bebislerimiz iyi olsun
Haticemustafa Dilekaktas ben 3 aylikken birde ayagimdan ameliyat oldum topalm 8 ay boyunca 3 paket kullanmistm hamd olsun bir sknti olmadi Hamilelerinde kullanabildigi antibiyotikler var Ben sadece largopen kullanmisrm doktorum o bir sorun yaratmaz demisti
Mutlulugum Ben gecen hafta kullanmak zorunda kaldim cok kotu usutmustum öluyordum. doktoruma yalvardim yazmasi icin. Zorla yazdi ama bebege bi zarari olmadiginida soyledi.
Dilekaktas Mutlulugum inşallah Allah razı olsun çok tedirgin oldum ağrıdan duramıyorum ama genede bebeğimi düşünyom çok teşekkür ederim
Dilekaktas Mirage06 inşallah Allah şifa versin cümlemize ya ben kendi doktoruma danışmadım ama dişçi deki doktor acile kan vermeye gönderdi kanda bşy varmş o yuksekse doktor antibiyotik yazablr dedi yazdı oylelıkle doktrmada 15 gün sonra gdcm inşallah bşy demez kadın doğumdaki Dr.