ztrkk ilk muayeneniz mi Burak hocayla en başından beri gidiyor musunuz
Ben en başından beri gidiyorum benim tüp bebek riskli kanamalı hamileliğim vardı sağolsun beraber atlattık bu süreci çok ilgili hiç çekinmiyorum kendisinden arkadaş gibi davrandı hep herşeyi uzun uzun anlattı kendi özel numarası var mesaj attım mı hep geri döndü sorularımı cevapsız bırakmadı
Ben normal doğum dan korkuyorum ama kendisiyle yapacağım inşallah belki başka bir doktor olsaydı direk sezaryen düşünürdüm zaten kendisi de normal yaptırmak istiyor beni ama dediğim gibi bugün yarın Amerika’ya gidecek döndüğünde ben 39 haftalık oluyorum bebişim erken gelmezse🙈 kafamı takmama mı söyledi bu duruma süreci yine yöneteceğim emin ellerde olacaksın ben neysem ekibim de odur dedi o yüzden bı nebze rahatım