CenKayNur 30 haftalık Hamileyim ayaklarım şişti bide geceleri aşırı derecede ayak tabanı yanmaya başladı yaşayan var mı
Acemi_annee1 CenKayNur uzun süre ayakta kalıyosaniz ya da oturuyorsanız bacak ve ayak sismelerine neden oluyo bu durum. Yürüyüş yapınca geçiyor benimde başıma geliyo cnku
Yeniesyenianne CenKayNur şu an ayaklarım şiş ve yastıkla kaldırdığım bir pozisyonda bu tartışmayı gördüm 😁 bende 29+6dayım durumumuz aynı. Sabahtan beri pek bir iş yapmadım oturdum ayaklarımı sarkıttığım için de ödem oldu. Bu dönemde çok normalmiş😊
Moonlight38 CenKayNur Canım ayak yanması şeker yükselmesinden kaynaklı. Yatmaya yakın tatlı yada meyve tüketmemeye çalış, mümkünse bi kase yoğurt yiyip öyle yat