Herkese merhaba hepimiz gibi burada hamilelik heyecanı doğum stresi vs hepsini yaşadım ve beklenen gün geldi rabbim bekleyen herkese sabır, sağlıcakla da bebişlerinizi kucağına almayı nasip etsin öncelikle hikayem kontrol günüm diye gittiğimde başladı muayenemde doktorum bebeğin kanalda ilerlediğini kilo ölçümünü yapamadığını söyledi çatı muayenesinde ise 2-2,5 cm açıklığım olduğunu öğrendim ve saat 2.5 gibi yatışım yapıldı sürekli çatı muayenesi oldum doktorum suyumu patlattı kendi sancılarım gelmeye başladı çok şiddetliydi artık titremeye başladım acıdan saniyelik sadece hafifliyordu hiç durmuyordu tam 12 saat sancı çektim çok yalvardım beni sezeryana alın diye ama açıklığım ilerlediği için normali denemek istediler gece 1.5 gibi açıklığım 7 cm olmuş doğuma geçtik artık tükenmiştim ıkınmaya gücüm kalmamıştı ama yinede çok çaba sarfettim son gücüme kadar gözlerimin altı hep çatlamış nihayet doğum oldu bebeğimi göğsüme koydukları gibi almaları bir oldu saniyelik bakabildim yüzüne ağlamadı hemen yoğun bakıma aldılar oksijensiz kalmış ve solunum sıkıntısı yaşadı şuan entübe ve soğutma tedavisi uygulanıyor biz evimize geldik ama oğlum orda nolur dua edin