Bebekdelisi Sedaylmzr aşa eyılmek yukarı el uzatmak 3 gün yasak bol istirahat ama arada yürüyüş sadece evde oda kan akışı için güzle yedım içtim ole ♥️ 3 gün duş aldım oda ılık su dedı dr
TazeAnne06 Sedaylmzr bol su içtim yemek yemek ve lavabo ihtiyacı dışında kalkmadım yerimden uzandım dinlendim
zamaneannesi80 Sedaylmzr sürekli yatmak hem psikolojik olarak iyi değil hemde kan dolaşımı olması lazım.. ben hiç yatmadım desem yeridir transferden sonrada 5 dk bile yatmadım hemen lavaboya gittim hatta. Eve gelince 1 saat uzandım sonra kalktım evin içinde dolaştım bol bol su içtim arada dışarı çıktım.. sağlıkla tutunur inşallah bebişin ❤️
SinemUnalOzturk Zorunlu olmadıkça kalkmadim. 3.gun ayakta ılık su ile duş aldım. Bol su içtim namazı bile oturarak kildim
Sedaylmzr zamaneannesi80 ya sürekli yatamıyorum çok sıkılıyorum zaten bide uyuşuyor bacaklarım yattıkça, çok geziyorum evde bi tedirgin oldum acaba sıkıntı olur mu diye
SibelBalciOz Kabız ben grip olmamaya dikkat edin.Ben sadece transfer olduğum gün yattım.Sonra hep günlük hayatıma devam ettim.Bi yere uzanmadım ağır kaldırmadım.Elişi yaptım film izledim.Birde her gün çiğ kabak çekirdeği yedim