La_Liberte Bergenim iğne yaptırmadım. Ama yaptıranlardan biliyorum; iğnenin etkisi olsaydı bu kadar yüksek çıkmazdı ☺️ Hayırlı uğurlu olsun çok güzel ve sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz inşallah ☺️❤️
Mehtapca06 Bergenim degildir ya 13 gunde silik ciksa neyse de zaten 14 gun genelde kan istiyiry doktor
Bergenim Bebekdelisi neden korkuyorrum ya bu kadar beni çok.korkuttular iğne etkisi diye kanda verdim böyle de yapıyorum.hepsinde. var ama iğne etkisidir diye çok korkuyorum
Bebekdelisi Bergenim etkı kalmaz cnm artık bence dr bul adete göre haftanı hesapla kese için randevulas