herkese merhabalar.32. haftayla birlikte daha önce olmayan bulantılar başladı.kusmuyorum ama hem iştahım azaldı hemde özellikle sabahları bulantılarım oluyor.gün içinde de ara ara yokluyor.havalardan falan mı yoksa normal mi bu haftalarda bilen bir el atsın☺️