Mehtapca06 benimde oğlumun ismi Göktuğ ondan dolayı kızıma Gökçe ismini vereceğim. Umay’ı küçüklüğümden beri çok beğeniyorum Türk mitolojisinden. Yalnız anlamı tanrıça olduğu için dine göre sakıncalı sayılıyormuş o yüzden koyamıyorum. Hayalimdeki isim sizinki 💛