Kızlar 16+3 den selam. Benim oğlan başından beri hep soldaydi o yüzden yeri çok belli, oğlumun olduğu yer çıkıntı gibi taş gibi sert oluyo ve gerçekten canımı yakiyo fpotgrafini çekip doktoruma gösterdim normal sırtını poposunu dayamistir dedi Ağrı’da normal kendini hissettiren artık dedi. Ama sabahtan beri resmen öylefe kaldı elimle dürtüyorum rahatsız etmeye çalışıyorum evde merdiven var iniyorum çıkıyorum bı beş dakika düzeliyor tahminimce şekil değiştiriyor oturduğum an tekrar taş gibi. Soda içtim tatlı yedim yok bana mısın demiyo ağrı yapmasa soylenmicem ama siz bu durumlarda napuyorsunuz 🥲