Sonkayalar 10 haftalık çift yumurta hamişiyim dun kontolum vardı ıkı hafta sonra tekrar gel ense kalınlıklarına falan bakalım dedı doktorum yaptırdınızmı ıkılı test yapılmaz dıyenler var 😕
ZeynepEdaa Sonkayalar canim kan testi veriliyor 1 hafta sonra sonuçlar cikiyor başka birşey yok zaten yaptir bence.doktorum 3 ve 4 luyu yaptirmadi bana gerek görmedi onun yerine Ayrintili ultrason istedi.tehlikeli bi durum yok yani inşallah
Zdravo Sonkayalar merhaba ikiz gebeliklerde ikili ve üçlü test yapılmıyor.doktor ense kalınlığına ve burun kemiğine bakıyor ultrasonda herşey normalse sorun yoktur.
Feraymali Ben yaptırmadım gerek yok cevremde hep yanlış sonuçlar gördüm hamilelik zaten zor bide 9 ayı kendime zehir edemem gerçekten ne gelirse rabbimden.
Feridemre Ikiz gebelikte 2li test yapılmıyor.cunku tarama olduğu için risk fazla çıkıyor.. yaptıran arkadaşlar sizde yüksek çıkmadımı?
BarBeyzazer Feridemre hayır 31000/1 36000/1 çıktı ama tabi yüzde yüz doğruluk payı yok tekil gebelikte olduğu gibi