Beratalpinannesii 35+0 da benim 2450 gr dı. Bi hafta sonra gittim sadece 28 gör almıştı. 2478 oldu. Bende dedim doktora yiyorum aslında ama neden az almış dedim. Yediklerinden değil sen zayıfsın baba zayıf bebekte zayıf olacak demişti. 37+0 da gittim 3005 gr dedi bende anlamadım. Bi hafta 28 gr bi hafta 527 gr almıştı