Arasinannesi2 Pazartesi doktora gitim 1 cm açıklık var cumartesi gel dedi biraz sonra gidicem 4 cm olunca yatis vercez dedi ama sancim yook yatis verse suni sancimi vercekler anlamadım gitti ya 4 cm olsa kendi sancimi beklesem olmaz mı
GulerDoganAslan Ben yasamadim bilmiyorum Ama gercek sanciyla hic bir farki yok, ismi turkcede suni sanci diye korkutuyor sadece