haticenurrr Alyadua1009 bildigim kadarıyla yok ama geç yumurtluyorum sanırım döngüm 31 gün falan oluyor pko larda mı o sekilde olur?
Alyadua1009 haticenurrr benimde 20.günüm. Adet sancısına benzer sancım var seninde var mı canım, akıntımda var şeffaf
haticenurrr Alyadua1009 evet sancı ara ara oluyor bide üst bacakta da agrı oluyor yumurtlama döneminde her zaman olur canım benim öyle, adet dönemi kadar yogun sancı degil tabi hafif kendini hissettirecek kadar bir sancı
haticenurrr Alyadua1009 ayy hadi insallah o zaman 😍😍 ikimizde pozitifi yine böyle beraber yasayalım allahın izniyle😍 nasıl degerlendireceksin günleri yarında çatlama görürüz sanırım
Alyadua1009 haticenurrr canım muhtemelen bugünle beraber 3 gün düşünüyorum ama bakalım belki bi dolu bi boş yaparım 😍