cigdem4154 Kızlar dün doktor kontrolüm vardı 34+1 deyiz herşeyi çok güzel ama kol ve bacak boyu 32 cm 2 hafta geriden geliyor dedi 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi başına gelen var mı 😑
mrs_elisah cigdem4154 evet banada aynısı söylenmişti ama bacak ve kolunda problem olmadı normal bebekler gibiydi. Yanılma çok oluyor cihazlarda.
Cancemm cigdem4154 ben 🙋♀️ 31+2 yim sürekli 2 haftada bir hem kendi dr’um hem de perinatoloji takip ediyor sanırım bu şekilde doğacak. Üstelik kendi dr’um 1.5 hafta geriden geliyor dedi perinatoloji ise 4 hafta geriden geliyor dedi bacak boyu biraz minyon olabilir dedi Allah’a emanet ettim artık 🥺💙
kuzey6161 cigdem4154 benim hep 1 hafta geriden geldi canım. 36 haftadayım dün kontrolümüzde de 2 hafta gerilik göründü. Ama doktorumuz 2 haftaya kadar normal olduğunu söyledi. Ultrason yanılma payıda oluyor çünkü
cigdem4154 mrs_elisah ayy içimr su serptiniz vallaha ya çok sağolunn bende 1 ay geriden geliyomuş 23 yaşındayım demek sıkıntı olmuyo 😊 son 1 ayımız kaldı hayırlısıyla inşaAllah
mrs_elisah cigdem4154 benim bebeğimde 37de 34 hafta uyumluydu yani 3 hafta geriden geliyordu. 2345 gram 42 cm doğdu sağlıklıydı küvöze girmedi çok şükür. Kötü düşünüp üzülmeyin şimdiden. Şuan 16 aylık. Yaşıtlarına göre biraz daha zayıf ve kısa ama önemli değil gelişiyor önemli olan sağlıklı olması ❤️❤️❤️
cigdem4154 mrs_elisah sağlıklı olsun daa gerisi önemli değil 😊 bakalım haftaya pzartesi gidicem inşaAllah düzelir