Nnanaa Deletedmom83940 benimkide ocak kız 😀 bende ocak doğumluyummm çocuğumlaa aynı olcak erken gelmek istemezse 😂
Deletedmom83940 Nnanaa haaa 😂 hahaha herkes aynı şeyi diyor biliyor musun ben hep erkek çocuğum olsun isterdim ama kız fikrine de aşırı alıştım 😂 hatta rüyamda da beyaz tenli bi kızım olduğunu gördüm emziriyordum ama kafasını gördüm sadece
Canpolat Deletedmom83940 bende mağazayı aradım ama 6 da kapatmışlar yarın merkeze gidicem şimdi ortada kaldım acaba mağazasına baksam var mıdır 😀
Deletedmom83940 Canpolat bilmiyorum ki canım internet sitesinde gördüm valla belki internete özeldir eğer yoksa mağazadan kalitesine bak internetten sipariş ver
sherwoodTR Deletedmom83940 a101 den al brillant marka 99 TL çok da güzel. Nevresim takımıyla aynı desen pike de getirmiş. Pike takımı da yaparsın
Canpolat Deletedmom83940 güzel kalitesi de mağazada arabalı olandan bir tane kalmıştı ben aldım onuda 😀 diğerlerinden vardı çok beğendim ben