qzm2022 hareketli bir bebekse asla çikolataya falan gerek yok cnmm ilk oğlumda bir kere bile yemedim her kontrolde doktor ne yiyip geldin diyordu inanmıyordu bana şimdi ikinci oğluma hamileyim 2li taramada çikolata yedim doktor 10 dk boyunca ensesini ölçemedi 😂 daha da yemedim her kontrolde abisini aratmıyor doğunca da yerinde durmuyorlar böyle olunca 😊