Merhaba herkese. 32+2 de bir gebeyim. Yaklaşık 10 gün kadar önce doktorum bebeğin kafasını biraz aşağıda hissettiği için alttan muayene etti. Rahim ağzımda kısalmayı farketti böylece. 22 mm olarak ölçtü. Bol istirahatli, 2magnezyumlu 4adalatlı bi 10 gün geçirdim. Dün kontrole gittiğimde kısaltmanın devam ettiğini 16 mm ye kadar düştüğünü söyledi. Nst de sancım yok, kasılmalarım epey azaldı, açılmam da yok ama kısalmayı durduramadık. Çok endişeliyim, benzer şeyler yaşayanlar var mı ?