Mimonur Kızlar birilerinden duydum ne kadar doğru bilemem sadece sormak istedim. Bazıları çocuğu olmaması üstünde 40 var ondan olmuyor diyorlar 40’ını çıkarıp hemen gebe olanlar varmış bu durumu yaşayan var mı yada duyan 🤔
Abdusunannesi Mimonur evet bizim oralarda da vardır oyle birşey banada dediler gidip 40 kestirdim ama allah kalbimi biliyo hic inanmadim madem öyle bisey var neden insanlar senelerce uğraşıyo
Mimonur Abdusunannesi ya herkeste olmuyormuş zaten mesela yeni doğum yapmış birinin yanına yeni evlenmiş biri giderse fln kırkı birbirlerinin üstüne düşermiş eğer çocuğun olmazsa birinin kırkı var üstünde derler kırkı çıkarırlar diye duydum bir kaç kişide de olumlu olmuş bende kararsız kaldım
Abdusunannesi Mimonur evet aynı şeyi bana da söylediler ama 40 kesildikten 3 sene sonra oldu çocuğum hani yaptırmakta sakınca yok ama bana saçma geliyo