Brgu Arkadaşlar bişey sorucam 20haftalık hamileyim neredeyse🤰kasıklarım da belim de çok kötü ağrılar oluyo sizlerde de oluyormu🤦♀️özellikle sabahları uyanınca belim ağrısı felaket 🤷♀️😳😒
Omay0707 Brgu bende 3 gündür öyleydim canım dün doktora gittim enfeksiyon varmış 🙄 bi tahlil verin bence
Brgu Brgu rica ederim ne demek banada kendi doktorum önerdi sağolsun baya ilgili doktor ben memnun kaldım inşallah sizde kalırsınız🤲🥰