Simgegry Bat 1 hazirandı ama henüz Regl olmadım ne sancı ne leke hiç bir şey yok test yaptım negatif çıktı bugun hamile olabilir miyim?
Zeynebim26 Simgegry geç döllenme olabilir normal de günü gününe oluyosan bekle biraz daha kuzum yada kan ver
bebekkkkkkk000 Simgegry Canım durum nedir bende senin gibiyim. 3-4 haziran olmam lazımdı testler negatif 🤷🏻♀️