Deryaq benim ilk doğumum bebek gelmediği için sezeryan oldu. Şimdi 28+2 hamileyim yine sezeryan olacak ve oğlum 20 aylık napacam bilemiyorum ama kendine güven sezeryan bünyeye bağlı oluyor teyze kızı ilk gün hemen ayağa kalmıştı ben iğne ilaç yüzünden bir ayda kalkabilir inşallah bu sefer kolay olacak ve hiç korkmayın ilk gün zorluyor snr normale dönüyorsun çok kişi var gördüm oyle