Aykem Kızlr kimyasal gebelik geçirdim. Bugun öğrendiö. Tabiki dünyam başıma yıkıldı. Peki bu süreç masıl devam etmeli. Daha kanamam olmadı. Kimyasal gebelikten sonra kaç ay sonra hamile kaldınız
Suna_4414 Aykem Ekimde kimyasal gebelik geçirdim aralıkta hamile kaldım 14 haftalık olmuştuk normal konturole gittim kalbinin durduğunu öğrendim 18 martta suni sancı verilerek normal doğum yaptım sonra kürtaja alındım şuan tekrar hamileyim test pozitif çıktı daha doktora gitmedim 3. Hamileliğim di diğerlerinde böyle bir sorun yaşamamıştım Rabbim hakkımızda hayırlısını versin çok zor 🥺
Melisssssss Aykem Ocak ayında geçirdim kimyasal gebelik nisan ayında hamile kaldım tekrardan 5 gün önce de kese gözüküp bebek olmadığı için kanamam başladı kürtaj istemedim evde kendi kendime düşük yaptım
HButun Şubatta kimyasal gebelik geçirdim matısta hamile kaldım ama malesef şuan düşük yapıyorum Allah hayırlısını versin
Aykem HButun amin valla o kaar şeyler yaşadım ki. Artıl yeter diyorum istan etmeyim diyorum ediyorum . Allah kalbımi ferah tutsun
HButun Aykem allah hepimizin gönlüne göre versin çok zor çok ama isyan etmeden beklemek en güzeli rabbim bekletiyorsa daha güzeli içindir gönlünüzü ferah tutun
Suna_4414 Aykem inşallah bu acıların sonunda çok güzel şekilde mükafatlandırır bizi Rabbim 🙏🥺😊bolca dua edelim
23kubra23 Bende şuan seninle aynı durumdayım lekelenmelerim var ağrım yok 4 gün falan oldu kanama başlasın diye bekliyorum
Melisssssss Melisssssss ama biraz rahmim düzelsin toplasın kendini ama sen bilirsin yinede canım doktor bana da 3 ay demişti
esrasorgunn @Aykem Aralık ayında bende kimyasal gebelik geçirdim 10 güne yakın kanamam oldu doktorum bunu adet gibi düşün dedi bittikten sonra ara ver falan da demedi korunmadık ve bir sonraki ay hamile kalmışım.Sende adet gibi düşün ara vermene gerek yok rahim kendini hamileliğe hazırladığı İçin tekrardan hamile kalman çok yüksek inşallah en kısa zamanda sağlıklı bi hamilelik geçirip evladını kucağına alırsın ☺️
Beyzaa33 Eylül de bende de olmustu canım normal adet gbi oldum aynı adet günü sürdü ,kasım da tekrar hamile kaldım 🙏🏻İçini ferah tut inşallah hayırlısıyla gelir 🙏🏻