sherlock Hilalkl pozisyon değiştirince geçiyosa yalancıdır pilates topunda ya da secde pozisyonunda yürüyünce vs. Geçmiyorsa doğum sancısı denebilir.
Deletedmom_110 Hilalkl Şu anda aynısını yaşıyorum adet sancısı gibi belimden vuruyor ne yapacam bilmiyorum da 33+2 bu ardaa
Hilalkl Deletedmom_110 belimde cok yok kasıklarım ve karnım taş gibi tek bacagım dizime kadar ağrıyor
Deletedmom_110 Hilalkl Gidip bir baktirmak gerekiyor aslında benim doktor haftasonu yok nöbetçi vardır mecbur gidicem daha da sıklaşırsa
Hilalkl Deletedmom_110 devam ederse bende gidicem deee normalmidir acaba benimki 2.gebelik ama onda böyle bişi yaşamadım ki
Deletedmom_110 Hilalkl Benim ilk bu yüzden hemen korku panik yapıyorum tecrübesizim bu haftalarda normal mi pek bilmiyorum da