prensesinannesi7 evet yürüyünce artıyodu beşik aldık o gün baya yurumustum ertesi gun yerimden kalkamadım doktorum çok kızmıştı carsı pazar geziyon diye simdi yine varda oyle cok yok gecen hafta gittik rahmin buyuyor dedi kramp gerilme oluyor dedi kas gevsetici verdi 1 hafta kullan bırak dedi zaten normal karsiliyom artik son haftalara geliyoz ya agrilarimiz artiyo simdi o kadar kotuyumki sicaklar mahvetti beni istifar ettim yeni günes cok carpiyo ellerim ayaklarim davul gibi oluyor aksamlari 😒😒