2-3 gündür bebeğin hareketleri az geliyor önceden can acıtırdı şimdi çok sakin 1-2 kez sabahları hissediyorum bi sorun var mıdır ? 2 gün önce karnımın sol kısmı semsertti aşağıya doğru baskı hissettim 1 gün sonra geçti sonra İshal oldum acaba hissettiğim bağırsak hareketi mi diye de düşünüyorum endişelendim.