34.haftadan selamlar 🙋♀️ Böyle ayaklarımda ve kasıklarımda sürekli ağrı hissediyorum uzanınca,ayaktayken falan doktorum Magnezyum verdi onu kullanıyorum.Fakat 10 dakika falan ayakta dursam bile hemen ayaklarımda bir ağrı hissediyorum özellikle sol ayağımda 😣 sizler bunun için neler yapıyorsunuz acaba bir öneriniz var mı bekliyorum cevaplarınızı 🙏🙏