sherwoodTR valla bi şey duydum ondan sonra ne kola ne fanta içmiyorum.
Duyduğum şeyde şu ki: kolanı yahudiler üretiyor ama İsraile giden bir yakın dediki İsrailde kompostoda ve sudan başka hiç bir içecek satılmıyor, Yani kendi milletine satmayıp diğer ülkelere ihrac ediyorlar. ve yahudilerin kendi ırklarını ne kadar sevip diğerlerinin yok olması için neler yaptıklarını herkes biliyor Allah bilir çipslere kolalara neler katıyorlar ırkları mahv etmek için