Ayco Arkadslar sizden dua bekliyorum bebegimin suyu azalmış 2gundurde agrı cekiyordum bu aksam sezeryana gircem ne olur dua edin bana bebegimi sag saglim kucagıma alayım 🙏🙏
Gencanne01 Ayco hıc üzülme canım bende 38+6 da acile gittiğimde bebegın suyu hıc kalmamıştı 3 defa kordon dolanmıştı ve gebelık Zehırlenmesı başlamıştı bende . Doktor kuveze alabılırız demıstı ama çok şükür bırsey olmadı 22 günlük olduk
Nlyakts Ayco canim ne icin gittin de doktora farkedildi azaldigi normal muayeneye mi gitmistin yoksa agrin falan mi vardi
Deniz2961 Ayco ay cnm ya rabbm sag saglim kucgna aldrr ınsallh yaaa hayırlı haberlerle gel zamanın kotu dgl ama bir skntı olmaz ınsallh
Ayco Gencanne01 Allahıma şükürler olsun cnm çıktım ameiyattan snda bebekte bndr iyiz dogum hikayemi Yazacam en yakın zamnda
Ayco Arkadslar hepinize çok tesekkür Allah razı olsun hepinizden suanda bebkte bnde cok şükür iyiyz cok minnak bebegim en yakın zamanda dogum hikayemi yazacagım ☺️😘
Kibarbaby Ayco merhaba sizin yazılarınızı okudum az önce nişanınız gelmişti bu sabah nişanım geldide nişansan nekadar sonra doğum yaptınız ☺️🙈